středa 6. února 2013

VESNA TRANCE






VESNA TRANCE

 *** 25-09-04
brána květů

ó vůně ranního tréninku
jaké štěstí
voní mi zakouřené židle
melodie
vlasy a hlava
jak je bokem střásáš
tvé prsty
hbitě světélkující
na podélné
šachovnici cemballa
vesno
vracím se k tobě
to tělo co jsem hladil
v každém setmění
hledám tě
kouzelnice a svobodo
brána květů

nenacházím
ani v podvědomí
naplněném
vůní tvého podpaží
dýmem tvého úsměvu
rytmem který vrůstá
do opakování

vkrádá se minulost
v těch rytmech
pravěku
pralesů
opakují se
v pouhém pohybu

slyšíš mne
..tedy jsem
vidíš mne
..tedy myslím
ach...líbáš mne
..pláču plný vděku

 *** 25-09-04
fascinace do trance

přiraž ke břehu
skelet hadích svalů
syp se
jako písek lehkomyšlenek
stoupej s hladinou pláže

to příboj
tluče do břehové čáry
ostří dýky
zbroušenej plíšek
lehce proniká
pronikavý
do kraje meditaci
chléb a sůl
zdraví jak mýtnik

to džez kapela
stylizovaná do trance
plechy s metličkou
basy webs subwufr
nacházíš je
jsou bratři

to lehký petroff
v bílém plážovém saku
champagne máš v ledu
jak jsi krásná
jenom obyčejný
můj nevýznamný klid

fascinace odejdi
co mě hubíš
buď přestanu trpět
or not  to be...

25-09-04
cena lásky

nejstrašnější je
když nevrátí se
ulomený kousek nebe
ubraná světa část

co bylo včera
už není dnes
co bude zítra
jenom děs

nežije nostalgie
vzpomínky a díla
nežijí
když se's nevrátila

utíkám unikám
jenom k tvým vzpomínkám
co bylo a není
v zapomnění

cena lásky je bytí
v poločase
ve tvé kráse
tě míti...

 *** 25-09-04
píšťala pastýřů

tvůj hlas
vpleten do fistuly
kytarové strunky
hranice tympánů
tvůj hlas
vrací mne zpět

píšťala pastýřů
barví slohem duhy
můj svět
vlasy ti rozlévá
tvůj vějíř
snivý kolotoč

neposkakuj
tvé poprsí lítá
dva satelity mléčné dráhy
a sešpulená pusa
rozvěrně
rudá barvička
mont mártru
něžná
francouzská slovíčka

tá ri dá daá
lála lála lála la
jeanet
mon amore
duet
baby to you
tá ri dá daá
lála lála lála la...
vzlétni !....

 *** 25-09-04
to úsvit vsákne do noci

zavoněla mi letní louka
vůní slunce
v rukou mých                  

medo nosný' tanec včel
k dívce v rámu
lehce zněl 

ranní příliv
překryl kresbu
křídlem divých husí        
cikcak letí
v šipce roje
domů proudí v spleti

než natočí směr Narvik
skončí náhle
mé barvy

a svůj let zastaví
kartáč tvým vlasům
rukou měří dálavy

to úsvit vsákne do noci   
jak naše těla
do sebe 

tvé chmýří sbírám
měsíční svit
stříbrný stín 

                 párovou duhu po bouři                     
z blesků
                     předtím, než náhle udeří                          

tvé psaní rozloučením žije
padají
květní lístky kamélie            
v čajovém obřadu
nebudu už smět
měkké rýhy tvého kimona
odhalit nazpaměť...

 ***25-09-04
do ulity skořápky

dřevo javorové
suché listy pod nohama...
dlouho očekávané
tleská

pustoší ulice
světlo
ruší unavený spánek

chycena do ulity skořápky
moje minulost a budoucnost...
ženou z moře vítr

žiji tady
ve městě ztracených jmen
země vodnatí

skrze šedou mlhu
sněžné vrcholy paměti
pomalu svítají
a špinavé cesty podzimu
nikdy vás nevemou domů

k sázení cibulek tulipánů
za plotem věznic
každý den blíže
květům

agd©jordan



Žádné komentáře:

Okomentovat