úterý 5. února 2013







Intimnosti
(21. July 2005, 21:45)

1
jen jeden
zpěv na větvi
poslední úsměv
u mého okna
ty jako květ
a jenom já
tvé líbání setmím

2
snad byla
na počátku prozřetelnost
a jiné světy měly stejné šance

jejich evoluce
snad měly vyšší úroveň
jiné galaxie a planety
kde život byl
je a bude

můj vývoj řídí
základna genů
souhrn náhod
a využití příležitostí
živé přírody

3
mrtvý jsem neporazitelný
odstraněn

z reality ječících rodičů

a ječícich dětí
zmrzačen v tichém chodu času
hřeby po křižování figuríny

pocítím tátovu lásku
skrze mučení věkem ?
batole v celtovině a násilí
mešné víno a hořkost čokolády
pražená kukuřice
strom hrůzy
transfokátor k bídě !

4
jsem vrtošivý vítr
vzdálená hudba
repete potlesku
tvář rozervaná od skal
a uzdravená orchideí
vyhýbám se
nespočetným větvím

v údolí větrů

znějícím chvalozpěvy hmyzu

5
své rány pokryvám mechem
s vůní mincovního rosolu
na mém rameni

shromážděn v minulé noci
pod prachem pohlednice
kloužu jak albatros
a opouštím
dům starého kamaráda
do mrholení hřbitova
stejného jména

pod těžkým mrakem
jsem odrazem v louži
z neonu blesk
smýkám se ovzduším
jako voda v ohřívači
rosím světlo
lněným vláknem

6
uháčkuji ti další den
usadím na barovou židli
z umyvadla nemytého nádobí

signál v noci řve : sestup z koně
pohlédni na doživotní pláč
na stopy do kamene
a dům z rozhovorů

sedí u tebe hrnčíř
vytočí jedinou mokrou mísu
a jedny vlasy

7
prsty mračem 
pokrývám hospody

vůní netopýra
uhranu hlavice nad ohništěm

pak mluvím se zdí
přerušovaný pouze dlouhým
otvíráním dvěří

8
myší cestou
nadzvedávám listy
a zvrásněné ovoce
sekám hlava nehlava

zatímco jsme leželi
zasáhl mě prst
natažený od světla měsíce
od cívky ohně
do linie hlavy

v něžném polibku
po žhavém vláknu
jsi vešla do mne


Žádné komentáře:

Okomentovat